aniday

Uniek online reserverings- en administratie systeem voor dierenpensions

aniday is dé online specialist in dierenbranche. Sinds 2012 ontzorgt aniday dierenhotels, hondenpensions, kattenpensions en dierenpensions met een uniek reserverings- en administratiesysteem en zorgen zij ervoor dat dierenpensions eenvoudig hun administratie kunnen bijhouden, online succes boeken en meer tijd over houden voor het werken met dieren.

aniday is een onderdeel van We Are Konzept. De online maatwerk webapplicatie wordt volledig in-house ontwikkeld door het team van We Are Konzept. Het online reserveringssysteem wordt al reeds jaren gebruikt door tientallen dierenpensions in Nederland en België.

Details / kenmerken
  • Webapplicatie geoptimaliseerd voor snelheid en usability
  • Automatiseert veel dagelijkse bedrijfsprocessen van dierenpensions
  • Eenvoudig online reserveren via unieke 'Mijn account' omgeving
  • Uitgebreide kostenberekeningen, planningstools, dagoverzichten en rapportages
  • Volledig controle voor dierenpensions door uitgebreide zelf te beheren instellingen
  • Geschikt voor desktop (Pc/Mac), tablet en smartphones
aniday

De vraag / situatie

We ontvingen de vraag van enkele dierenpensions in de omgeving welke op zoek waren naar een compleet reserverings- en administratiesysteem waarbij hun klanten eenvoudig online zouden kunnen reserveren en betalen. De software welke op dat moment voorhanden waren verouderde programma's welke geïnstalleerd moest worden op 1 pc. Er was slecht inzicht in welke dieren aankwamen of vertrokken, welke verblijven vrij of bezet waren en wat de bezettingsgraad was. Diversen bedrijfsprocessen als onderhoud van het klanten- en dierenbestand waren tijdrovend en veelal werd nog teruggevallen op losse notitieblaadjes.

De oplossing

We Are Konzept bedacht een uniek platform voor dierenpensions. Er werd gekozen voor het bouwen van een online webapplicatie en als ontwikkelingsmethodiek werd er gekozen voor Agile/Scrum. Er moesten oplossingen komen voor vele bedrijfsprocessen en handelingen waar een dierenpension mee te maken krijgt tijdens het dagelijks gebruik van de software

In- en  uitchecken van dieren in verblijven, online reserveer en betaal mogelijkheden, het aanmaken van kennelkaarten, mogelijkheden tot het automatiseren van handelingen voor versturen van e-mail, etc. waren onderdelen waar een oplossing voor ontwikkeld moest gaan worden. Daarbij moest de online software zo gemaakt worden dat zowel de klanten als de medewerkers van het dierenpension zelf eenvoudig met de webapplicatie aan de slag konden.

Het resultaat

In 2012 was de lancering van de eerste versie van aniday, nu een aantal jaar later zijn we duizenden updates en tientallen ontwikkelde nieuwe modules verder. En hiermee zijn we nog lang niet klaar, goede software is altijd in ontwikkeling zo ook aniday. Onze backlog staat vol met nieuwe ideeën en wensen van dierenpensions welke nu 'as-we-speak' en in de toekomst ontwikkeld zullen worden. Door een actieve ontwikkeling aan het aniday platform hopen we de klanttevredenheid continue te blijven verbeteren, nieuwe klanten aan te trekken en dierenpensions verder te ontzorgen in hun bedrijfsprocessen.

Bekijk het resultaat op: www.aniday.io

  • Honderden dierenpensions maken al actief gebruik van aniday
  • Continue doorontwikkeling van aniday door usability tests, interviews en onderzoeken
Wil jij jouw bedrijfsprocessen ook automatiseren?

Neem vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je verder in de online wereld.

Relevante projecten.