Farson
Nieuwe website met verbeterde vindbaarheid en focus op conversie
Farson is specialist in productie en montage van aluminium en stalen gevels. In de ruim 35 jaar lange historie hebben zij hun sporen verdiend in de utiliteitsbouw, de industrie en renovatieprojecten. Met een team van kundige en gedreven medewerkers leveren zij een gevel van topkwaliteit. Inmeten, ontwikkelen, de productie en de realisatie: zij doen alles volledig in eigen beheer. De korte lijnen en professionele organisatie zorgen ervoor dat zij iedere opdracht snel kunnen afronden.
We Are Konzept ontwikkelde een unieke informatieve website voor Farson met focus op conversie. De productinformatie en cases zijn eenvoudig te beheren door contentmanagers.
- Unieke vormgeving met focus op conversies
- Productinformatie eenvoudig te beheren door contentmanagers
- Razendsnel en mobile responsive
- Content uitgebreid met weergave van projectcases (maatwerk)
De vraag / situatie
De oude website van Farson was slecht vindbaar en de informatie op de website was niet eenvoudig te beheren waardoor er veel verouderde informatie op de website stond. Farson vind het belangrijk dat de uitstraling van de website aansluit bij de doelgroep en doelstellingen. De focus van de website moet liggen op goede productinformatie, eenvoudige navigatie en sterk in conversie.
De oplossing
We Are Konzept vloog dit project aan via de Agile/Scrum methodiek. De klant wordt hierdoor zeer actief betrokken en het project wordt opgesplitst in deelopleveringen (sprints). Zo is er alle ruimte om tijdens alle fases van het project naar wens bij te sturen. We Are Konzept gaat een nieuwe online strategie en verbeterde structuur ontwikkelen. Daarnaast komt er sterke content en wordt er tijdens het design proces de focus gelegd op conversie en een goede weergave van productinformatie en de beelden van de cases.
Het resultaat
We Are Konzept was verantwoordelijk voor het gehele project, van online strategie tot technische realisatie, en van design tot vindbaarheid in zoekmachines. Het resultaat; een strak design, duidelijke navigatie-structuur, heldere content en mooie cases. Farson is erg blij met het gemak waarmee hun contentmanagers eenvoudig hun content kunnen beheren, zodat de website altijd up-to-date is en goed blijft aansluiten bij hun doelgroep en doelstellingen, nu en in de toekomst. De website heeft een moderne uitstraling gekregen welke goed aansluit bij het bedrijf, daarnaast is de website mobile responsive.
- Verhoging gebruikersgemak door goede navigatie-structuur
- Tijdbesparing door eenvoudig beheren van content door contentmanagers
Neem vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je verder in de online wereld.